850 lóerő talán már elég lesz a Porsche 911 Turbo S-ben
A sportkocsi új tuningváltozatának nyomatéka jelentősen meghaladja az 1000 Nm-t.
A sportkocsi új tuningváltozatának nyomatéka jelentősen meghaladja az 1000 Nm-t.
A zuffenhauseni céget a legtöbb riválisától eltérően relatíve kis mértékben vetette vissza a világjárvány.
Az erőhiányban nem szenvedő szupergyors sportautókkal a cég központja elé parkoltak a szivárvány színeiben.
Itt a megoldás azoknak, akik a Turbo S-t esetleg túl erősnek vagy túl drágának találják.
A tehetős új tulajdonosnak közel 1 millió euróba kerül majd az 90-es évek elejére történő visszarepülés.
A kevesebb mint ezer példányban készülő újdonság a nemrégiben leleplezett 911 Targára épül.
Ezt a több mint két évtizedes múltra visszatekintő, igen ritka 911 Turbót eddig szinte alig használták.
A Porsche úgy látja, hogy a néhány év múlva életbe lépő új szabályozás miatt a downsizing után upsizing jöhet.
Az újdonság egyfajta stílusos átmenetet képez a hagyományos kupék és a nyitható tetejű kabriók között.
A manuális váltóval stopper szerint kicsit lassabb a német sportkocsi, de nagyobb élvezetet nyújthat a vezetése.
A mostanság forgalomba kerülő új autókat mind gyakrabban szerelik automata váltóval.
A Porsche 911-est nem nagyon kell bemutatni senkinek. Michael Maurer, a márka dizájnfőnöke most azt is megmutatja, hogyan kell pár lépésben lerajzolni.
0-ról 100 km/h-ra bőven 3 másodperc alatt lő ki a zuffenhauseni gyártó szupersportos új 911-es modellje.
Egy klasszikus, léghűtéses Porsche 911-es talán nem az az autó, amiről azt gondolnánk, ideális mindennapi használatra, és lehet, hogy így is van, de van, akit ez nem zavart sosem.
Aki akarja, megkaphatja az ujjlenyomatát a 911-ese orrára.
2020 eddigi legkomolyabb gyorsulási versenyére a világ minden tájáról érkeztek sportautók.
A legendás sportkocsi limitált szériáját egy a Forma–1-et is megjárt hatszoros Le Mans-i bajnok neve fémjelzi.
Ennek a 60-as évek elejére visszarepítő különleges német kabriónak alaposan megkérik az árát.
A zuffenhauseni gyártó a kupé és a kabrió változatot is közszemlére bocsátotta.
Mostantól akár remek kézikapcsolású váltóval is rendelhető a tavaly év végén debütált aktuális 911-es.