Az 50-es, 60-as évekbe repít vissza ez a limitált szériás új Porsche
A kevesebb mint ezer példányban készülő újdonság a nemrégiben leleplezett 911 Targára épül.
A kevesebb mint ezer példányban készülő újdonság a nemrégiben leleplezett 911 Targára épül.
Ezt a több mint két évtizedes múltra visszatekintő, igen ritka 911 Turbót eddig szinte alig használták.
Az újdonság egyfajta stílusos átmenetet képez a hagyományos kupék és a nyitható tetejű kabriók között.
A manuális váltóval stopper szerint kicsit lassabb a német sportkocsi, de nagyobb élvezetet nyújthat a vezetése.
A mostanság forgalomba kerülő új autókat mind gyakrabban szerelik automata váltóval.
A Porsche 911-est nem nagyon kell bemutatni senkinek. Michael Maurer, a márka dizájnfőnöke most azt is megmutatja, hogyan kell pár lépésben lerajzolni.
0-ról 100 km/h-ra bőven 3 másodperc alatt lő ki a zuffenhauseni gyártó szupersportos új 911-es modellje.
Aki akarja, megkaphatja az ujjlenyomatát a 911-ese orrára.
2020 eddigi legkomolyabb gyorsulási versenyére a világ minden tájáról érkeztek sportautók.
A legendás sportkocsi limitált szériáját egy a Forma–1-et is megjárt hatszoros Le Mans-i bajnok neve fémjelzi.
Ennek a 60-as évek elejére visszarepítő különleges német kabriónak alaposan megkérik az árát.
A zuffenhauseni gyártó a kupé és a kabrió változatot is közszemlére bocsátotta.
Mostantól akár remek kézikapcsolású váltóval is rendelhető a tavaly év végén debütált aktuális 911-es.
A zuffenhauseni sportkocsi egyedi megjelenést kapott és a motorjában is találtak némi extra erőt.
Egy sportkocsi azoknak, akik téli időjárási körülmények mellett sem kívánják garázsba állítani erős autójukat.
A jelentős extra teljesítményt egyszerűen egy notebook csatlakoztatásával kapja meg az ikonikus sportkocsi.
A zuffenhauseni gyártó új versenyautója 95 százalékban új fejlesztés az elődjéhez képest.
A Porsche úgy látja, hogy a néhány év múlva életbe lépő új szabályozás miatt a downsizing után upsizing jöhet.
Egy klasszikus, léghűtéses Porsche 911-es talán nem az az autó, amiről azt gondolnánk, ideális mindennapi használatra, és lehet, hogy így is van, de van, akit ez nem zavart sosem.
Minden jel arra mutat, hogy már nem kell sokat várnunk a teljesen új Octavia hivatalos leleplezésére.